Ratjes worden vaak gezien als griezelige vieze beestjes maar niets is minder waar! Ratjes zijn sociale, slimme en lieve huisdiertjes. Een ratje zoekt graag de warmte van zijn/haar vriendjes op en wil altijd bij ze in de buurt zijn. Zo ook onze "Piepmans". Hij kan niet wachten om nieuwe vriendjes te maken. Haak onze Piepmans vooral ook in jouw favoriete kleurtjes.......zo leuk!
Overige Informatie
- Haaknaald 2,2 ( Tulip)
- Haaknaald 4
- 2 bolletjes garen kleur Cream 002 +/- 85 gram (Yarn and Colors Must Have)
- 1 bolletje kleur Peach 042 +/- 35 gram (Yarn and Colors Must Have)
- Enkele meters dik acrylgaren (bijv. Ayla van de zeeman) in een creamkleur.
- Een klein beetje zwart garen ( wenkbrauwtjes )
- Veiligheidsoogje schuin
- Neusje zalmrose 18mm
- Snorharen wit 6 stuks
- Rouge of pastelkrijt in de kleur rood
- Vulling
- Knopspeldjes
- Schaar
- Stopnaald
Grootte: 20cm
Terug naar vorige pagina
DUIDELIJKE PATRONEN
De haakpatronen zijn gemakkelijk en met veel plaatjes uitgelegd.
100% UNIEKE DESIGNS
De unieke en typische 'Oenieboe-stijl', direct van de designer.
DIRECT TE DOWNLOADEN
Na betaling meteen aan de slag. Je ontvangt je pdf-patroon in je mail.
Veelgestelde vragen
Ik heb nog geen mail ontvangen. Wat kan ik doen?
Nadat de betaling is verwerkt, wordt u automatisch naar de downloadpagina van uw product geleid. Daar kunt u uw aankopen downloaden. Daarnaast ontvangt u na aankoop automatisch een email met downloadlink voor de patronen. Als u na enkele minuten nog geen mail heeft ontvangen en u niet bent doorverwezen naar de downloadpagina, dan is het verstandig om de spam folder te controleren en te controleren of het juiste e-mailadres is opgegeven. Als u desondanks geen e-mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met aankopen@tillyboe.nl.
Waarom krijg ik een melding dat het patroon al gedownload is?
Onze patronen zijn binnen een periode van 48 te downloaden. Wanneer u het patroon gedownload heeft, kunt u het daarna niet nogmaals downloaden. ALs u het patroon heeft gedownload en u kunt het niet meer vinden, kunt u het waarschijnlijk terugvinden in de download folder van uw browser. Dit is standaard Alt + J voor Chrome, CTRL + J voor edge Command-Option-L voor Safari of CTRL + J voor Firefox.
Hoe kan ik mijn foto insturen?
Nadat de betaling is verwerkt, wordt u automatisch naar de downloadpagina van uw product geleid. Daar kunt u uw aankopen downloaden. Daarnaast ontvangt u na aankoop automatisch een email met downloadlink voor de patronen. Als u na enkele minuten nog geen mail heeft ontvangen en u niet bent doorverwezen naar de downloadpagina, dan is het verstandig om de spam folder te controleren en te controleren of het juiste e-mailadres is opgegeven. Als u desondanks geen e-mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met aankopen@tillyboe.nl.
Mijn PDF opent niet. Wat kan ik doen?
Nadat de betaling is verwerkt, wordt u automatisch naar de downloadpagina van uw product geleid. Daar kunt u uw aankopen downloaden. Daarnaast ontvangt u na aankoop automatisch een email met downloadlink voor de patronen. Als u na enkele minuten nog geen mail heeft ontvangen en u niet bent doorverwezen naar de downloadpagina, dan is het verstandig om de spam folder te controleren en te controleren of het juiste e-mailadres is opgegeven. Als u desondanks geen e-mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met aankopen@tillyboe.nl.
Ik heb nog geen mail ontvangen. Wat kan ik doen?
Nadat de betaling is verwerkt, wordt u automatisch naar de downloadpagina van uw product geleid. Daar kunt u uw aankopen downloaden. Daarnaast ontvangt u na aankoop automatisch een email met downloadlink voor de patronen. Als u na enkele minuten nog geen mail heeft ontvangen en u niet bent doorverwezen naar de downloadpagina, dan is het verstandig om de spam folder te controleren en te controleren of het juiste e-mailadres is opgegeven. Als u desondanks geen e-mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met aankopen@tillyboe.nl.
Hoe kan ik betalen?
De online webshop van Oenieboe accepteert iDeal, creditcard betalingen en Paypal. Bankoverschrijving kan ook, het patroon wordt dan handmatig verzonden nadat de betaling is ontvangen. Betalingen kunnen dan worden overgemaakt naar rekeningnummer xxxxxx, Stuur dan na overmaking een mailtje naar aankopen@tilliboe met informatie over de verzending en van welk rekeningnummer en welke rekeninghouder de betaling afkomstig is, dan wordt het patroon naar je toegestuurd.
Ik heb een andere vraag. Hoe stel ik die?
Voor alle overige vragen kunt u uiteraard contact opnemen met info@tillyboe.nl of vul ons contactformulier in.
Vragen?
Niet mee rond blijven lopen
Email:
Een ingevuld webformulier
geeft plezier








