Haak­patroon

Haakpatroon Babysmurf

Is ie niet lief? Je wordt toch meteen verliefd op deze kleine smurf. Zie 'm daar nu zoet zitten met zijn duimpje in de mond, wat een heerlijk kereltje. Krijg jij ook zo'n zin om deze smurfige smurf te haken, bestel dan nu het uitgebreide haakpatroon.

 

Overige produktinformatie

Benodigdheden Babysmurf

  • Haaknaald 2,5
  • 1 bolletje garen in de kleur Blue Lake 066 (Yarn and Colors Must Have)
  • 2 bolletjes in de kleur White 001 (Yarn and Colors Must Have)
  • Een klein beetje zwart voor wenkbrauwen en accent in de oortjes
  • 2 houten knoopjes 10mm
  • Vulling
  • Veiligheidsoogje (te koop bij oogjes enzo.nl cartoon ogen blauw dubbel 28x38mm)
  • Lange naald
  • Knopspeldjes
  • Schaar
  • Stopnaald

 Babysmurf wordt ongeveer 21 cm groot.

Terug naar vorige pagina

ï…¤

DUIDELIJKE PATRONEN

De haakpatronen zijn gemakkelijk en met veel plaatjes uitgelegd.

ï‚‘

100% UNIEKE DESIGNS

De unieke en typische 'Oenieboe-stijl', direct van de designer.

î‚’

DIRECT TE DOWNLOADEN

Na betaling meteen aan de slag. Je ontvangt je pdf-patroon in je mail.

Veelgestelde vragen

Ik heb nog geen mail ontvangen. Wat kan ik doen?

Nadat de betaling is verwerkt, wordt u automatisch naar de downloadpagina van uw product geleid. Daar kunt u uw aankopen downloaden. Daarnaast ontvangt u na aankoop automatisch een email met downloadlink voor de patronen. Als u na enkele minuten nog geen mail heeft ontvangen en u niet bent doorverwezen naar de downloadpagina, dan is het verstandig om de spam folder te controleren en te controleren of het juiste e-mailadres is opgegeven. Als u desondanks geen e-mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met aankopen@tillyboe.nl.

Waarom krijg ik een melding dat het patroon al gedownload is?

Onze patronen zijn binnen een periode van 48 te downloaden. Wanneer u het patroon gedownload heeft, kunt u het daarna niet nogmaals downloaden. ALs u het patroon heeft gedownload en u kunt het niet meer vinden, kunt u het waarschijnlijk terugvinden in de download folder van uw browser. Dit is standaard Alt + J voor Chrome, CTRL + J voor edge Command-Option-L voor Safari of CTRL + J voor Firefox.

Hoe kan ik mijn foto insturen?

Nadat de betaling is verwerkt, wordt u automatisch naar de downloadpagina van uw product geleid. Daar kunt u uw aankopen downloaden. Daarnaast ontvangt u na aankoop automatisch een email met downloadlink voor de patronen. Als u na enkele minuten nog geen mail heeft ontvangen en u niet bent doorverwezen naar de downloadpagina, dan is het verstandig om de spam folder te controleren en te controleren of het juiste e-mailadres is opgegeven. Als u desondanks geen e-mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met aankopen@tillyboe.nl.

Mijn PDF opent niet. Wat kan ik doen?

Nadat de betaling is verwerkt, wordt u automatisch naar de downloadpagina van uw product geleid. Daar kunt u uw aankopen downloaden. Daarnaast ontvangt u na aankoop automatisch een email met downloadlink voor de patronen. Als u na enkele minuten nog geen mail heeft ontvangen en u niet bent doorverwezen naar de downloadpagina, dan is het verstandig om de spam folder te controleren en te controleren of het juiste e-mailadres is opgegeven. Als u desondanks geen e-mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met aankopen@tillyboe.nl.

Ik heb nog geen mail ontvangen. Wat kan ik doen?

Nadat de betaling is verwerkt, wordt u automatisch naar de downloadpagina van uw product geleid. Daar kunt u uw aankopen downloaden. Daarnaast ontvangt u na aankoop automatisch een email met downloadlink voor de patronen. Als u na enkele minuten nog geen mail heeft ontvangen en u niet bent doorverwezen naar de downloadpagina, dan is het verstandig om de spam folder te controleren en te controleren of het juiste e-mailadres is opgegeven. Als u desondanks geen e-mail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met aankopen@tillyboe.nl.

Hoe kan ik betalen?

De online webshop van Oenieboe accepteert iDeal, creditcard betalingen en Paypal. Bankoverschrijving kan ook, het patroon wordt dan handmatig verzonden nadat de betaling is ontvangen. Betalingen kunnen dan worden overgemaakt naar rekeningnummer xxxxxx, Stuur dan na overmaking een mailtje naar aankopen@tilliboe met informatie over de verzending en van welk rekeningnummer en welke rekeninghouder de betaling afkomstig is, dan wordt het patroon naar je toegestuurd.

Ik heb een andere vraag. Hoe stel ik die?

Voor alle overige vragen kunt u uiteraard contact opnemen met info@tillyboe.nl of vul ons contactformulier in.

Vragen?
Niet mee rond blijven lopen

ï™´

Een ingevuld webformulier
geeft plezier

1 + 15 =